Przygotowania...

Ze względu na bardzo dużą ilość klientów z całej Polski oraz liczbę zatrudnianej kadry i różne miejsca zamieszkania nie organizujemy spotkania przed wyjazdem. Wszelkie uwagi dotyczące dziecka bardzo prosimy o wpisywanie na karcie kwalifikacyjnej.

Kartę kwalifikacyjną dostarczamy na zbiórkę, w dniu wyjazdu uczestnika.

Specyfika imprez dla dzieci powoduje, że ani organizatorzy, ani gospodarze obiektów wakacyjnych nie mogą wziąć na siebie odpowiedzialności za rzeczy zagubione bądź skradzione. Odradzamy zabieranie na imprezy jakiegokolwiek sprzętu elektronicznego, przedmiotów wartościowych oraz większych sum pieniędzy, a jeśli już się to zdarzy, prosimy o przekazanie ich do depozytu kadrze obozowej.

Atrakcje fakultatywne, to jedyne wydatki dodatkowe, które można – lecz nie trzeba – uwzględnić. Z uwagi na swój charakter, opłaty za fakultety zwykło się przyjmować na miejscu organizacji imprezy. Sugerujemy, by zapakować dziecku w opisaną kopertę odliczoną kwotę na konkretny fakultet. Jeśli uczestnik zdecyduje się wziąć udział w atrakcji fakultatywnej, kwota zostanie pobrana. Jeżeli nie będzie chciał/-a uczestniczyć w atrakcji fakultatywnej, pieniądze w nienaruszonym stanie wrócą do Państwa.
Dzięki takiej procedurze, Państwa dzieci mogą same podjąć decyzję, a w przypadku gdy dany fakultet nie odbędzie się, nie będziemy musieli prosić o odsyłanie nam podpisanych protokołów zwrotu i wysyłać pieniędzy każdemu z osobna na konto.

W przypadku posiadania przez dziecko orzeczenia o niepełnosprawności, organizator powinien zostać o tym niezwłocznie i pisemnie poinformowany przez opiekunów prawnych uczestnika. Organizator w porozumieniu z rodzicami doprecyzuje kwestie związane z niepełnosprawnością oraz zdrowiem i bezpieczeństwem dziecka.

Niestety nie. Jesteśmy biurem komercyjnym, w którym Klient kupuje konkretny program. Kadra Travel Shop jest odprawiana tak, by realizowac założenia programowe. Oczywiście nie zmuszamy np. do jazdy konnej gdy uczestnik zgłosi nam brak dobrego samopoczucia. Jednakże na 1 opiekuna przypada podczas kolonii około 12-15 uczestników. Gdyby uczestnicy mogli przegłosowywać różne kwestie w sposób demokratyczny założenia programowe uległyby rozpadowi, a nie to jest naszym celem. Oczywiście, na ile to możliwe, kadra Travel Shop jest elastyczna i aktywnie wsłuchuje się w potrzeby uczestników.

Zasadniczo tak. Obóz/kolonia może się nie odbyć w przypadku gdy nie zostanie zarezerwowana ponad połowa przewidzianych w danym terminie miejsc lub gdy któryś z naszych kontrahentów zmieni warunki umowy. Nie mamy wpływu na to, na jakie programy zapiszą się uczestnicy. Dlatego z 6 programów w jednym ośrodku może odbyć się 5. Niemniej jednak w dotychczasowej historii działalności biura nie zdarzyło się nam odwołać obozu, a jedynie program realizowany w danym ośrodku. Nawet w pandemiczne wakacje 2020…

Na naszej stronie trvaleshop.com.pl w Strefie dla rodziców znajdą Państwo zakładkę Informacje o turnusach. Tam do każdego turnusu zamieścimy Tabelę transportową (w formacie pdf), w której wyszczególnione będzie miasto, miejsce, godzina zbiórki oraz telefon do osoby kontaktowej.

Tak, miejsce transportowe można dowolnie zmienić na maksimum 35 dni przed wyjazdem. Należy o tym fakcie poinformować pisemnie organizatora wyjazdu.

Tak, jeśli takiego wyboru dokonam najpóźniej na 35 dni przed wyjazdem.

Koniecznie należy przekazać kadrze na zbiórce wypełnioną karte uczestnika kolonii. Bez niej uczestnik nie może zostać przyjęty na turnus. Wzorem lat ubiegłych powinni Państwo przekazać również:
• zgodę na hospitalizację
• oświadczenie o stanie zdrowia dziecka
• wszelkie zgody programowe
• (do Radowa Małego) Ankietę rodziców malucha

Tak, uczestnik kolonii, na którą dojazd organizowany jest pociągiem powinien posiadać legitymację szkolną. Jeśli dany uczestnik podróży organizowanej pociągiem nie będzie posiadał ważnej legitymacji szkolnej, opiekunowie powinni poinformować o tym organizatora nie później niż na 45 dni przed planowanym rozpoczęciem imprezy lub przy rezerwacji imprezy. Wtedy rodzic uiści dopłatę różnicy do biletu normalnego. Podobnie sytuacja ma się z uczniami szkół innych aniżeli polskie. Jesli Travel Shop nie otrzyma informacji o braku legitymacji, a problem wyniknie przy kontroli, opiekunowie prawni muszą liczyć się z koniecznością uiszczenia opłaty dodatkowej oraz opłaty za zakup biletu normalnego.

Wszystko zależy od miejsca wyjazdu, wieku i sposobu wydatkowania pieniędzy przez Państwa dziecko.

Do Radowa Małego sugerujemy przekazać najmniejsza kwotę (maksymalnie 50 PLN) z uwagi na fakt, że do sklepu wybieramy się maksimum dwa razy w trakcie turnusu, a dzieci mają dostęp do wody i kanapek 24 godziny na dobę. Inaczej ma się sprawa w miejscowościach typowo turystycznych, jak np. Zakopane czy Niechorze. Tam możliwości wydatkowania środków są własciwie nieograniczone (sklepy z pamiątkami, gofry, lody, frytki i wiele innych).

Drodzy rodzice, zachowajcie rozsądek i nie przesadzajcie z wielkością kieszonkowego.

Począwszy od wyjazdu...

Z uwagi na to, że organizujemy wyjazdy z wielu miast w Polsce, transport z reguły odbywa się częściowo pociagiem, częściowo autokarem. Od momentu, kiedy przekazują Państwo nam swoje dziecko na zbiórce – nie ważne czy na dworcu PKP, czy też przed autokarem – do czasu gdy zostanie ono dowiezione do ośrodka opiekę nad Państwa dzieckiem sprawuje wychowawca kolonijny lub konwojent. Wychowawca lub konwojent posiadają bilety na przejazd. Dzieci muszą być wyposażone w legitymacje szkolne.

Podczas podróży dziecka można kontaktować się z naszym biurem od pon. – pt. w godz. 9:00-17:00, a poza godzinami pracy biura (17:00-9:00 oraz w święta i weekendy) prosimy dzwonić na Telefon Alarmowy 607 47 48 47 (dotyczy wyjazdów do Radowa Małego, Trzebieży, Niechorza i Wapiennego) i pod numer 663 873 335 (dotyczy wyjazdów do Zakopanego, Nowego Gierałtowa, Lubniewic, Łukęcina i Czaplinka).

O ile dzieci są tej samej płci, przychylamy się do życzeń w kwestii zakwaterowania. To, czego nie możemy stuprocentowo zapewnić to pokoje o określonej liczebności. Zastrzegamy sobie możliwość zwiększania bądź zmniejszania liczby łóżek w pokojach (w granicach dopuszczalnych norm) ze względu na wiek, płeć dzieci oraz ich przyjaźnie lub antypatie.Wynika to z faktu, że kierownik musi zakwaterować grupę w podziale na płeć i wiek uczestników w pierwszej kolejności.

Standardowo po rozpoczęciu każdego z turnusów kadra Travel Shop zamieszcza fotorelacje z przebiegu każdego z turnusów kilka razy w czasie jego trwania. Dlatego zachęcamy do obserwowania i polubienia naszego profilu na FB: Biuro Podróży Travel Shop.

Niekoniecznie. W Radowie Małym dostęp do telefonu maluchy mają tylko 1 x dziennie, w trakcie odpoczynku poobiedniego. Nie robimy wyjątków od tej reguły.

Na tomiast podczas innych obozów dostęp do komórek najczęściej jest również ograniczony. Piszemy o tym dokładnie w punkcie 7. regulaminu naszych kolonii.

Stały dostęp do jedzenia i picia mają uczestnicy kolonii w Radowie Małym. Na innych koloniach i obozach Travel Shop spozywamy 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację.

Po przyjeździe...

Link do materiałów z kolonii i obozów jest przesyłany przed końcem wakacji. Nastepuje to najczęściej do 14 dni po zakończeniu imprezy. Mail z linkiem wysyłamy na adresy mailowe podane w umowach.

Jeśli Państwa dziecko nie wykorzystało świadczeń na obozie, prosimy o kontakt mailowy na rezerwacje@travelshop.com.pl Być może okoliczności lub posiadane ubezpieczenie sprawią, iż będzie się Państwu należał zwrot. Zwrotów dokonujemy po podpisaniu i odesłaniu protokołów zwrotu, na konto z którego środki do nas wpłynęły.

Rezerwacja...

Od momentu dokonania rezerwacji Klient ma 5 dni na wpłatę zaliczki w wysokości 40%, natomiast w przypadku gdy rezerwacja następuje w czasie krótszym niż 40 dni od daty wyjazdu należy wpłacić od razu całość.

Z chwilą dokonywania rezerwacji należy wpisać kod promocyjny w polu do tego przeznaczonym, który w czasie różnych akcji marketingowych jest rozsyłany do naszych stałych klientów. W przypadku kiedy nie posiadają Państwo kody promocyjnego miejsce to należy pozostawić puste.

Dopłata transportowa jest to kwota wyjęta z ceny głównej obozu dla zróżnicowania opłaty za dojazd z różnych miast w Polsce.

Po dokonaniu rezerwacji należy się z nami skontaktować telefonicznie bądź mailowo, podać imię i nazwisko uczestnika oraz numer rezerwacji, a nasz pracownik naliczy należną zniżkę z tytułu określonej promocji. Promocje cenowe typu first minute nie łączą się z promocjami stałymi (przyjaciele, stały klient, rodzeństwo).

Zgodnie z warunkami uczestnictwa koszt rezygnacji z imprezy wynosi:

a) 200 zł – jeśli złożenie rezygnacji nastąpiło do 30 dni przed datą rozpoczęcia imprezy;

b) do 40% ceny imprezy – jeśli złożenie rezygnacji nastąpiło pomiędzy 29 a 14 dniem przed data rozpoczęcia imprezy;

c) do 70% ceny imprezy jeżeli złożenie rezygnacji nastąpiło pomiędzy 13 a 5 dniem przed datą rozpoczęcia imprezy;

d) do 90% ceny imprezy jeżeli złożenie rezygnacji nastąpiło do do 4 dnia przed rozpoczęciem imprezy. Każda rezygnacja jest rozpatrywana indywidualnie. Aby ograniczyć koszty rezygnacji można wykupić ubebezpieczenie na tę właśnie okoliczność.

Wszystko zależy, w jakim momencie dokonują Państwo zmiany rezerwacji. Zwykle do końca maja zmian tych dokonujemy bezkosztowo. Należy się jednak liczyć z tym, że zmiana rezerwacji może zostać potraktowana jako rezygnacją z imprezy, czyli koszt może wynieść nawet do 90% ceny imprezy.

Fakturę można otrzymać po pełnej wpłacie za obóz, jednak nie wcześniej niż na 31 dni przed zakończeniem obozu, a najpóźniej do trzech miesięcy od jego zakończenia,. Aby otrzymać fakturę należy do nas napisać maila na adres rezerwacje@travelshop.com.pl , wtedy wystawiamy fakturę na dane z rezerwacji i wyślemy ją w formie elektronicznej na adres mailowy podany w rezerwacji.

Każda rezerwacja posiada indywidualny rachunek bankowy, znajduje się on na umowie, która przychodzi w mailu potwierdzającym rezerwację. W przypadku dokonywania rezerwacji dla dwójki dzieci także bardzo prosimy o zwrócenie uwagi na numer rachunku, bo dla każdej rezerwacji jest inny i wpłaty należy dokonać na dwa różne rachunki bankowe.

Wycieczkę fakultatywną można wykupić już z chwilą robienia rezerwacji, ale nie trzeba. Można także wykupić wycieczkę już podczas trwania imprezy płacąc za nią gotówką u kierownika danej imprezy.